Jubilejní 15. ročník konference Forum media – Média a marketing ve znamení interakce.

Vizuál ve formě přechodu z analogového šumu/glitche do čistoty a digitalizace. Vývoj médií v hmatatelné i abstraktní formě, z určité historické události až po Forum Media 2014.

www.pravdaomediich.cz – první část kampaně, která se objevila v printu i onlinu – na reklamních pozicích v Marketing & Media a časopisu Ekonom, jsme umístili buď prázdnou reklamu ve formě glitch pozadí, která přecházela na další straně do odkazu na web pravdaomediich.cz, či přímo pouze odkaz na web, bez vysvětlení, či nápovědy. Web pak odkazoval na novou site Forum media.

Redesign loga, printová reklama (Hospodářské noviny, Marketing & Media, Logistika, Ekonom, Respekt a další), online reklama, nová webová stránka, sociální sítě.

Powered by FREYA

www.e-forummedia.cz

 

EN: From an analog glitch to a clear digital signal/form, from a historic event to Forum media 2014. 15th year of the traditional Czech media conference.

Logo redesign, print, online, website & social networks.